Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

huehuehuehuehue

Hello! I'm Michelle, more commonly known as Misha, art student and blogger

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ welcome!

I love writing stories, cats, green tea mints, watching trashy anime, and a lot of animation things.

I have a webcomic called "Alice and the Nightmare", which is about cute kids and interdimensional adventures, and is currently on hiatus.

Contact me at michellemjkrivanek@gmail.com.

♥Art Tag♥ - ♥Twitter♥ - ♥Comic blog♥

Witch of Heart
{ wear }

Posts tagged misha arts

Oct 18 '14
spending my saturday drawing fake space life screencaps? totally worth it
(click for fullsize!!)

spending my saturday drawing fake space life screencaps? totally worth it

(click for fullsize!!)

Oct 15 '14
beating out the sads by listening to a fuckton of fall out boy and drawing hatter. also i wanted to use a bunch of overlays with messy and wild abandon

beating out the sads by listening to a fuckton of fall out boy and drawing hatter. also i wanted to use a bunch of overlays with messy and wild abandon

Oct 13 '14

some stuff from the livestream! An old oc of mine getting a revamp, and another circe’s fletcher bc i love him ok

also the lil me doodle was a joke but circe was adamant about keeping it in there lol

Oct 12 '14

i had an hour of free time so i made a shitty animatic yup

Oct 8 '14

Assignment for class! We had to animate a character dancing to music so this is what I did. The song is "Sun Skip" by Lindsey Stirling

Oct 7 '14

since tumblr photo isn’t letting me upload this here’s a cleaner and inbetweened version of my dance assignment! Still a wip, tho, I need to add in color and maybe some star effects if i have time *u*

Oct 6 '14
wip of this week’s homework assignment, animating to music! this has been a really fun one so far and I’m glad to be working on it

wip of this week’s homework assignment, animating to music! this has been a really fun one so far and I’m glad to be working on it

Oct 6 '14
soooooo it’s Circe’s birthday today!! She’s honestly such a huge HUGE sweetie and so cute and has such crazy awesome art it’s kinda unreal wow! So have a Fletcher goin crazy on a ukelele, on the house <3
*points* luv that moth

soooooo it’s Circe’s birthday today!! She’s honestly such a huge HUGE sweetie and so cute and has such crazy awesome art it’s kinda unreal wow! So have a Fletcher goin crazy on a ukelele, on the house <3

*points* luv that moth

Oct 6 '14

a character I’ve had for a long time for my alien kids story and really enjoy thinking of and I wanted to draw something creepy in the spirit of halloweenie, also to try to flesh out her design more

man do I love blue glowy glowy things

Oct 5 '14
wind down thing for the night! I don&#8217;t think of a lot of my characters as singers, but the two guys I think would really fit Whitley&#8217;s voice are both musicians soooooo (also he would totally be one to serenade people if he had enough confidence lol)
also because i&#8217;ve been listening to this song all dang day and i cant get it on my ipod and that alone is deSTROYING ME

wind down thing for the night! I don’t think of a lot of my characters as singers, but the two guys I think would really fit Whitley’s voice are both musicians soooooo (also he would totally be one to serenade people if he had enough confidence lol)

also because i’ve been listening to this song all dang day and i cant get it on my ipod and that alone is deSTROYING ME